Vilkår for Medarbeidernes tjenester
Medarbeiderne er et lite selskap som tilbyr rusfritt arbeid. Les våre bruker- og tjenestevilkår under.
Henting Hjemme
Vilkår for privat abonnement
Det er ingen bindingstid på Henting Hjemme. Abonnementet kan stanses av kunden når som helst.
Abonnementet betales med kort (Mastercard eller Visa). Vi sender faktura for et halvt år om gangen hvis du ikke har lagt inn betaling eller avbestilt tjenesten innen 12 dager fra kjøpspunktet.
Et fakturagebyr tilkommer på kr 49,-, om du velger å betale med faktura og etter at siste purring om kortbetaling er sendt ut. Dette er for å dekke administrasjon ved faktureringer. Faktura kommer på eFaktura i nettbank og på Vipps, eller evt pr e-post hvis dette ønskes av kunden.
Det tegnes et abonnement for hver boenhet (hvert kjøkken) som leverer avfall.
Abonnementet løper av praktiske grunner selv om du hopper over hentinger i kortere perioder.
Abonnementet fryses i perioden du setter abonnementet på feriemodus på Minside eller ved å kontakte kundeservice på hei@medarbeiderne.no. Du betaler ikke for abonnementet i denne perioden.
Medarbeiderne forbeholder seg muligheten til å levere tjenesten én eller flere dager etter avtalt tidspunkt ved kraftig uvær eller andre uforutsette problemer (hærverk på utstyr, punktering e.l.), men skal alltid varsle kunden om dette.
Privatkunder kan ikke levere næringsavfall.
Kunden kan kun levere følgende avfall:
Vi tar også i mot annet metall i mindre mengder.
Følgende avfall henter ikke Medarbeiderne:
Medarbeiderne forbeholder seg retten til å endre priser og vilkår, men plikter å varsle om dette senest 30 dager før eventuelle endringer trer i kraft.
For øvrig reguleres kontraktsforholdet av Forbrukerkjøpsloven og Angrerettloven.
Ved avtaleinngåelse gir du samtykke i at Medarbeiderne kan sende deg e-post eller SMS om ting som er relevant for din bruk av tjenesten. For eksempel:
Abonnementet kan i tråd med Angrerettloven avbestilles de første 14 dagene og deretter forløpende før forfall/trekk.
Besøk og bestill tjenesten Henting Hjemme her.
Henting på jobb
Flyttetjenester, avfallskjøring, renvasking og andre oppdrag.
Timene i tilbud fra Medarbeiderne er et anslag basert på opplysninger fra kunden. Dersom kunden avtaler ber om arbeid ut over rammen i tilbudet med medarbeiderne vil dette også bli fakturert.
Når vi stiller med bil fakturerer vi alltid fra vi kjører fra vår parkeringsplass på Hasle til vi er tilbake.
Vi fakturerer alltid minimum 3 timer pr. medarbeider og alltid en halv time for oppmøte og en halv time for reise tilbake.
Ved bruk av vår varebil tilkommer det en kostnad på 299,- pr time eller 1698,- pr dag (eks MVA).
Tiden vi bruker i trafikkork, kø ved avfallsdeponi eller lignende forsinkelser er tid vi må lønne våre ansatte for og en del av vår hverdag – tid brukt på slikt vil bli fakturert
Kostnad for evt. avfallsdeponering tilkommer etter faste priser.
Medarbeiderne garanterer for godt utført arbeid, men understreker at Medarbeiderne dersom ikke annet er spesielt avtalt stiller med ufaglært arbeidskraft. Arbeidets kvalitet kan bære preg av å være utført av ufaglærte og omfattes ikke av garantiansvarsloven eller mesterordninger. Arbeidet er ikke arbeid på forretningsmessig vilkår og håndeverkertjenesteloven skal ikke komme til anvendelse.
Dersom kunden mot formodning skulle være misfornøyd med arbeidets kvalitet eller effektivitet bes kunden om å ta kontakt med Medarbeiderne umiddelbart.
Medarbeidere plikter som et minimum å følge Medarbeidernes HMS-reglement, men skal også få anledning til å sette seg inn i kundens HMS-reglement i tilfeller hvor det finnes. Eventuell nødvendig opplæring og gjennomgang av arbeidsstedspesifikk HMS er kundens ansvar.
Tilbudet gis med forbehold om at arbeidet ønskes utført på en dag hvor medarbeiderne har ledig arbeidskapasitet.
Ved avbestilling senere enn 7 dager før leveranse faktureres 50 % av avtalt pris. Ved avbestilling senere enn 2 dager før leveransedato faktureres 100 % av avtalt pris
Ved sykdom stiller Medarbeiderne med erstatter.
Behandling av informasjon vi samler inn og mottar
Medarbeiderne tilstreber å følge EUs forordning for personvern, The General Data Protection Regulation.
Aldersgrense
3-part, infomasjonskapsler og sporingsteknologi
Sikker betaling
Betalinger gjøres trygt og sikkert gjennom vår betalingsformidler Stripe.
Informasjonen sendes kryptert direkte til dem og er aldri innom vår server.
Vi får kun tilbake en bekreftelse på at betalingen er gjennomført.
Kommunikasjon fra Medarbeiderne AS
Når du er kunde hos Medarbeiderne kan vi sende deg e-post eller SMS om ting som er relevant for din bruk av tjenester eller oppdrag du har bestilt. For eksempel:
Kontroll over din egen data
Du kan når som helst be om å få opplysningene dine endret eller slettet med umiddelbar virkning ved å kontakte oss på hei@medarbeiderne.no.
Merk meldingen med «personvern».
Endringer i våre vilkår
Medarbeiderne forbeholder seg retten til å endre på vilkårene for personvern og våre tjenester når som helst, så vennligst les dette med jevne mellomrom. Vi vil varsle deg om endringer ved å legge ut en melding på nettstedet vårt eller via e -post. Hvis vi gjør betydelige endringer i vilkårene, vil du bli varslet her, via e -post eller andre steder Medarbeiderne anser det som hensiktsmessig.
Ring oss på 401 46 307 eller ta kontakt oss på hei@medarbeiderne.no.
Medarbeiderne AS
Org.num: 997 991 591 MVA
Adresse: Caspar Storms vei 16, 0664 Oslo
Regnskapsfører: Regnskapsførern AS
Revisor: SLM revisjon
Våre tjenester
Om selskapet