Skip to content

Få kontroll på avfallet – unngå gjenbruksstasjonen!

Som huseier i enebolig, rekkehus eller tomannsbolig vet du hvor tidkrevende det kan være å samle opp avfall og kjøre til gjenbruksstasjonen. Vi har en enkel løsning for deg!

Abonner på vår avfallshentingstjeneste – En enkel og bærekraftig løsning rett fra dør til gjenbruk!

Vi henter hermetikk, glassemballasje, tekstiler, sko, småelektronikk, lyspærer, batterier og pant – alt du trenger for å holde hjemmet ryddig og bidra til et renere miljø. Ved å abonnere støtter du arbeidsplasser for personer som har sluttet med rus, klare til å komme tilbake til arbeidslivet.

Fra kr 275,- kr/mnd (inkl mva)

Klikk for å velge abonnement

(Ingen bindingstid)

 

201222 Rydde Karakter 3 1

Slik fungerer det

 

 

SMS-varsel dagen før.

Vi sender deg en påminnelse om henting kvelden før vi henter.

Sett ut avfallet

Du setter ut avfallet på avtalt sted kvelden før.

Vi henter alt neste dag.

Null stress, ingen kø på stasjonen!

Fornøyde kunder

 

Abonnement inkludert sorteringsboks

 

 

Sorteringsboks

Fra 290 kr/mnd (inkl mva)

Beskrivelse

Vil du slippe å bekymre deg for når vi skal hente avfallet ditt?

  • Vår sorteringsboks gir deg et praktisk og rent sted å oppbevare avfallet før vi henter det.
  • Du slipper også å bekymre deg for når vi kommer og henter.
  • Du slipper at avfallet skaper uønsket lukt og sjenanse for naboene dine når du ikke er hjemme over en lengre tid.
  • Våre bokser er robuste og vanntette, så du kan være trygg på at avfallet ditt holder seg tørt og ventilert.

Vi leverer boksen ferdig montert ved første henting, så lenge lageret rekker.

Detaljer

  • Puteboks
  • Plast
  • Bredde: 117 cm, Dybde: 45 cm, Høyde: 57.5 cm
  • Vekt: 6,3 kg
  • Volum: 270 liter
  • Frostsikker, Håndtak, UV-beskyttet, Vanntett
  • Mørk brun
  • Vedlikeholdsfritt.
  • Monteres og leveres på ønsket sted.


Abonner med sorteringsboks!

Ofte stilte spørsmål

 

Når kommer dere?

Vi kommer én gang i måneden.

Vi kommer som oftest mellom 0830 og 1500 på én fast dag i måneden. Vi sender alltid tekstmelding dagen før vi kommer. Du kan logge inn og se på Minside hvilken dag vi henter for deg som betaler med kort.

Må jeg være hjemme når dere kommer?

Nei!

Du må ikke være hjemme for at vi skal hente.

Hvis du setter ut avfallet før du reiser vekk eller velger et abonnement som er inkludert sorteringsboks, så er det null problem for oss å hente.

Slik kan Medarbeiderne hente avfallet ditt når du har dratt på ferie eller lignende. Tekstiler og annet avfall vil også holde seg tørt og rent når vi henter det.

Ønsker du en sorteringsboks?
Kasse comfy 270 l

Lei en sorteringsboks for 15,- ekstra i måneden eller kjøp en til odel og eie for 799 kr.

Mål:

  • Bredde: 117 cm, Dybde: 45 cm, Høyde: 57.5 cm
  • Vekt: 6,3 kg
  • Volum: 270 liter

Vi monterer og leverer sorteringsboksen ved første henting.

Er du allerede kunde og ønsker sorteringsboks, så kan du legge til dette på Minside eller sende oss en e-post merket “Sorteringsboks” til hei@medarbeiderne.no.

Hvordan betaler jeg?

Med bankkort.

Du kan velge om du ønsker å bli trukket én gang pr måned eller én gang i året når du velger abonnementet. Betalingen blir gjort på en trygg og sikker måte direkte med betalingsløsningen Stripe. Kortinformasjonen er kryptert, og blir aldri lagret hos oss. Vi mottar kun en bekreftelse på at betalingen har er fullfør. Du får beskjed om når du evt må endre betalingskort på Minside

Vi setter opp en efaktura for 6 måneder som du betaler i nettbank, når du ikke har oppgitt et betalingkort innen 12 dager etter bestilling eller avvist kort. Da påløper det en fakturagebyr på 49.- kr pr faktura.

Jeg abonnerer allerede og ønsker en sorteringboks

Hei!

Les mer om sorteringsboks og bestill her til odel og eie: https://medarbeiderne.no/sorteringsboks/.

Ønsker du kun å leie en sorteringsboks? Send oss en e-post til hei@medarbeiderne.no.

Er det bindingstid?

Ingen bindingstid.

Du stanser abonnementet når du vil på Minside eller ved å sende oss en e-post merket “Oppsigelse” til hei@medarbeiderne .

Hva henter dere?

Dette henter vi:

Avfallssymboler e1585141849618 1024x932 1
Sorterer avfallet før vi henter.

Dette sparer oss mye tid, slik at vi rekker å hente hos naboen din.
Dette henter vi ikke: Papp, papir, plast, porselen, steintøy, ildfaste former, krystallglass, speil, drikkeglass, stekepanner og pyntegjenstander, badekar, verktøy, hvitevarer, brannslukningsapparat, hageprodukter, TVer, stasjonære datamaskiner, bilbatterier og farlig avfall; herunder kjemikalier, spraybokser, maling, beis, lakk, lim, olje og whitesprit.

Hva skjer med avfallet?

Alt avfall gjenvinnes

Avfall vi tar imot i Oslo håndteres av Franzefoss Gjennvinning AS.
Avfall samlet inn i Lørenskog håndteres av ROAF.

Glassemballasje
Sendes til sortering og deretter videre til materialgjenvinning og brukes blant annet i isolasjon (Glava).

Metallemballasje
Sendes til smelteverk og stålverk som gjenvinner materialet til for eksempel motordeler, spiker og armeringsjern.

El-avfall og batterier leveres til Franzefoss Gjennvinning.

Tekstiler leveres hos Fretex.

Lyspærer og lysrør gjenvinnes av Franzefoss.

Vi bor i et sameie. Kan vi dele på abonnementet?

Vi har en løsning for sameier og borettslag!

Vi henter for kr 290,- pr. adresse/hentepunkt og 52,- pr. enhet/husholdning. Dette forutsetter et felles hentepunkt og felles fakturakontakt.

Eksempel:

  • Et sameie med 10 enheter/husholdninger betaler 290 + (52 x 10) = 810 kr/ mnd (inkl mva).

Ved første henting leverer vi en avfallsboks (bildet under) på 270 liter som er stor nok til det dere har samlet opp i løpet av den første måneden.

Kasse comfy 270 l

Boksens mål er:

  • Bredde: 117 cm, Dybde: 45 cm, Høyde: 57.5 cm
  • Vekt: 6,3 kg

Større avfallsdunker kan selvfølgelig bestilles etter behov.

Send en forespørsel om henting for ditt sameie eller borettslag her.

Hvordan avslutter jeg avtalen?

Bare si ifra

Om du betaler med kort, så er det enkleste er å avslutte abonnementet på Minside, under “Betaling” og ved å klikke på “Avslutt abonnement”.

Om du betaler pr faktura, så kan du sende en e-post kan til hei@medarbeiderne.no,  som privat, bedrift eller borettslag. Merk e-post med “Oppsigelse”.

Abonnementet løper til du stanser abonnementet. Vi anbefaler å stoppe abonnementet før fakturaen forfaller.

Avtaleforholdet reguleres av angrefristloven og forbrukerkjøpsloven.

Se våre vilkår for tjenesten Henting, og våre salgbetingelser.

Hva gjør dere for medarbeiderne?

Vi skaper en trygg, ordinær arbeidsplass

Medarbeiderne ble startet for å bevise at folk med en rusbakgrunn kan jobbe og bidra til fellesskapet. Vi gir medarbeiderne våre en trygg, ordinær arbeidsplass med vanlige arbeidsavtaler. Alle medarbeidere får lønn fra dag én.

Det betyr at ingen er på avklaring, arbeidstrening, utprøving eller arbeidspraksis. Vi tror det for mange er enklere, bedre og riktigere bare å få jobb. Lønna betales av deg som er kunde og ikke av NAV.

Hos oss er felleskapet viktig. Medarbeiderne skal være en inkluderende arbeidsplass. Derfor har vi sosiale aktiviteter så ofte vi kan -vi liker å tro at vi tar godt vare på medarbeiderne våre og hverandre. Vi bygger selskapet sammen og har en felles visjon om å vise hele verden hvordan tidligere rusavhengige kan bli ressurssterke arbeidstakere hvis de får felleskap, ansvar og rammer.

Les mer Om Medarbeiderne og om jobb i Medarbeiderne.

 

Unngå stress og tidsklemma!

  • Unngå at lange køer og venting blir en regelmessig del av hverdagen.
  • Sørg for at hjemmet ikke fylles opp med avfall som er kjedelig og vanskelig å kvitte seg med.
  • Ha færre ting å huske på og organisere i en allerede travel hverdag!

Start et abonnement i dag!

 

Pris: kr 275,- kr/mnd (inkl mva)

Velg et abonnement i dag!

(Ingen bindingstid)